پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205012
فيش حقوقي شهيد ايراني مدافع حرم+عکس
تاریخ انتشار : 1395/02/30 21:02:58
نمایش : 1603
مقدمه: از خان طومان تا خوان تومان، روايت دو مکتب، دو نگرش و دو سبک زندگي است که در متن جامعه جاري و ساري است. اين يادداشت به بررسي اين دو مکتب مي پردازد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهان، رضا سراج در کانال تلگرامي خود نوشت:

خان طومان :
خان طومان جلوه اي از اسلام انقلابي و ناب محمدي(ص) است. خان طومان مکتب جهاد، ايثار و شهادت است که الهام بخش آن، فرهنگ علوي و عاشورايي است. مبارزه با کفر و الحاد و نفاق در اين مکتب، يک جهاد دائمي است که به مرز و جغرافيا هم محصور نمي گردد. خان طومان جلوه اي ازسبک زندگي انقلابي و جهادي از جنس دفاع مقدس است که متضمن عزت، امنيت و اقتدار ايران است.
خوان تومان :
خوان تومان اشاره به حقوق هاي چند ده ميليوني برخي مديران دارد و جلوه اي از مکتب اصالة الذه است. اين سبک زندگي ميراث حاکميت اسلام آمريکايي و توسعه گرايي غربي در کشور است که با مديران نوکيسه در دولت سازندگي (هاشمي رفسنجاني) فرهنگ جامعه را به مسلخ استحاله برد و عدالت اجتماعي را قرباني چرخ هاي پرشتاب توسعه کرد.

نتيجه :
به تحقيق جامعه ما براي پيشرفت، عزت و امنيت نيازمند مکتب خان طومان يا همان اسلام انقلابي و ناب محمدي (ص) است که متاسفانه اين روزها از سوي کدخداپذيران و مروجان اسلام آمريکايي مورد تضعيف و تخريب قرار مي گيرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html